Menu

Indmeldelse

Indmeldelse (se forneden)
Du tilmelder dig i en af vores afdelinger, hvorefter vi sætter dig ind på det rigtige hold (efter køn og alder). Er man ikke registreret medlem (indmeldt), kan man ikke kobles på holdkort og dermed ikke spille kamp. Der er rabat ved indmeldelse på slutningen på sæsonen.
Venteliste
Selvom Fremad Amager gerne vil have flere medlemmer, er det desværre ikke altid at der findes fodboldbaner nok eller at der er trænere og frivillige nok til tage imod de nye spillere. Det kan være en vanskeligt situation, så ventelisten bliver administreret på retfærdig vis. Der er derfor et digitalt redskab til at erstatte papirlapper, Excel-ark eller trænerens egen "harddisk". Systemet deler numre ud til køen, giver besked når der er ledige pladser - og skubber automatisk chancen videre til den næste, hvis ikke den forreste i rækken slår til. Når ikke der er plads til flere medlemmer i afdelingen, bliver indmeldelseslinket automatisk lavet om til et 'Tilmelding til venteliste', i stedet for 'Indmeldelse i afdelingen'

Er det sådan, at man er interesseret i at være frivillig på sit barns hold, så er der mulighed for at åbne op for flere og dermed give sit barn mulighed for at komme på holdet med det samme. Læs mere om de frivillige roller HER.

Betaling/kontingent
Første gang du skal betale kontingent, modtager du en mail med et betalingslink. Når du betaler tilmeldes dit betalingskort samtidig til en abonnementsordning. Det betyder, at kontingenter fremover automatisk trækkes på dit betalingskort. Der kan anvendes Dankort, VISA-kort og Mastercard. Du modtager en mail nogle dage før trækningen. Det er dit eget ansvar, at klubben har din rigtige mail. Kontingentet opkræves to gange om året for aktive medlemmer og en gang om året for passive medlemmer. Opkrævningsdatoer er 1. februar og 1. august
Hvad hvis jeg melder mig ud eller får nyt betalingskort?
Hvis du melder dig ud, inden der opkræves kontingent, trækkes der naturligvis ikke nogen penge fra dit kort. Udmeldelse sker på skrift til info@fremad-amager.dk. Hvis betalingskortet er udløbet/tabt/stjålet eller lukket af andre årsager, modtager du igen en mail med et betalingslink. Her kan du så betale, og dit nye kort tilmeldes automatisk abonnementsordningen.
Hvis det gamle betalingskort er stadig aktivt og man bare gerne vil skifte til et andet betalingskort, så skal man følge vejledning her:
Er det sikkert?
Ja, dine kortoplysninger modtager hverken Fremad Amager eller DBU. De behandles fortroligt og sikkert af QuickPay og Nets, der står bag betalingsløsningerne.
Kan jeg undgå abonnementsbetaling?
Nej, bestyrelsen har besluttet, at alle medlemmer betaler via abonnementsordning. Det valg er truffet for at minimere den tid, man ellers skal bruge på at administrere betalinger. Husk på, at bestyrelsen er frivillige folk, der arbejder for din klub i deres fritid. Og den tid kan bruges på meget andet sjovere og mere udviklende for klubben end at administrere betalinger.
Hvordan kommer jeg i gang med at bruge KampKlar?
DBU har samlet en lang række gode råd og vejledning til hvordan man kan komme i gang med at bruge systemerne. I kan starte med at kigge her for hjælp:
Kontakt
Du er altid velkommen til at kontakte os på info@fremad-amager.dk, hvis du har spørgsmål.
TAL MED EN TRÆNER/HOLDLEDER FRA ÅRGANGEN INDEN INDMELDELSE!
Tilmeld dig en afdeling her: