Årets årlige generalforsamling for 2019 afholdes tirsdag den 31. marts 2020 klokken 18.30

image Husk at unge over 16 år SAMT forældre NU har stemmeret til generalforsamlingen
12. marts 2020 kl. 06:11

Årets årlige generalforsamling for 2018 afholdes tirsdag den 31. marts 2020 klokken 18.30

Klubben vil være vært for en bid mad fra klokken 17.00-18.00, men husk at dine drikkevarer er for egen regning

Tilmelding til spisning nødvendig på klubbens mail:  Info@Fremad-Amager.dk

Husk at unge over 16 år SAMT forældre til børn under 16 år NU har både adgang og stemmeret til generalforsamlingen

Dagsorden for generalforsamlingen er følgende:

Valg af dirigent

Bestyrelsens beretning

Fremlæggelse af regnskab til godkendelse

Fremlæggelse af budget til godkendelse

Indkomne forslag

Fastsættelse af kontingent

Vel mødt

PBV/Leon Bløndal

• 6. Ordinær generalforsamling

1) Ordinær generalforsamling afholdes hvert år inden 1. april og indkaldes med mindst 6 ugers varsel i medlemsblad, nyhedsbrev og/eller på klubbens hjemmeside. Dagsorden bekendtgøres ved samme lejlighed.

2) Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være formanden i hænde senest 14 dage, før generalforsamlingens afholdelse. Disse forslag skal, så vidt muligt, offentliggøres på hjemmesiden senest 7 dage inden generalforsamlingen.

3) Generalforsamlingen er beslutningsdygtig uanset det fremmødte antal medlemmer med undtagelse af § 21 stk. 1.

4) Generalforsamlingen træffer sine beslutninger ved simpelt stemmeflertal bortset fra afgørelser jf. § 20 og § 21.

5) Der stemmes om punkterne a-g i § 7 stk. 2.

6) Adgang til og stemmeret på generalforsamlingen har ethvert medlem over 16 år, såvel aktiv som passiv, der har været medlem af klubben de sidste 3 måneder op til generalforsamlingen.

Forældre til medlemmer under 16 år, kan deltage og stemme på generalforsamlingen. Forældre til medlemmer under 16 år har kun én stemme pr. husstand, uanset hvor mange børn i husstanden der er medlem af foreningen. Er forælderen selv aktivt eller passivt medlem af Fremad Amager, har personen i alt 2 stemmer.
Gyldigt medlemskort kan af bestyrelsen kræves forevist.

7) Der kan stemmes ved skriftlig fuldmagt givet til et andet stemmeberettiget medlem. Fuldmagten skal angive, hvilke forslag det omfatter, samt hvad den stemmeberettigede vil stemme ved hvert enkelt forslag. Et medlem kan på generalforsamlingen højst repræsentere 1 medlem ved skriftlig fuldmagt. Alle fuldmagter skal afleveres til dirigenten inden formandens beretning. Fuldmagter, som ikke er entydigt oplysende, dateret og underskrevet af det stemmeberettigede medlem, kan annulleres af dirigenten.

8) Skriftlig afstemning finder sted, når mindst 10 stemmeberettigede medlemmer eller dirigenten forlanger det.

9) Forslag, der ikke opnår stemmeflertal, eller hvor stemmetallene står lige, bortfalder.